OMB - OH MY BIEBER

hejsvej!

Såg ni något konstigt igår på inlägget? LISTA UT DET!

Menmen igår gick jag upp 6.30 för att åka till badet! Där hade vi från 8.00-9.00 värdens jobbigaste fys.
Sen simmade vi från 9.00- 10.00 !

Sen satt vi på oss en MÄNGD med kläder , utebyxor, jackor, mössor, vantar och sånt! Vi åt lite efter och sen började vi gå, vi gick till lida.. det tog 1.40 minuter. JAAAA, och det var as kallt men as kul!

Vi tände brasa och grillade hamburgare med hela gänget! Vi var ute ung. 4.30 5 timmar! HÄRLIGT!
Men sen simmde vi från 16.00-18.00! Och sen i slutet bjöd en killes mamma på fruktsallad ;)

DET VAR MIN HÄRLIGA DAG IGÅR! så idag orkar jag inteeee gå ut!  Men imorse hade jag träning 8.00-10.00
och sen kl. 16.00-18.00 har jag också träning! TRÄNINGSHELG!

pussssaaar hjärtan ♥


juuuuuuuuuuuuuuuuul ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0